Nu doch en Book

Wiedes uns Techniker Christoph noch düchtig mit de Postprodukschoon vun uns Hörspiel „Hanna un de Hummel“ to doon hett, hebbt Claudia von Holten un ik uns al poor Gedanken üm den Rest maakt. Wi warrt „Hanna un de  Hummel“ nu als Book mit Höörspeel to’n Download rutbringen. Dorto masse Informatschonen över all de Lüüd, de dor in de Geschicht in vorkaam – den Hummel to’n Bispill. Präsenteren warrt wi dat denn an 26. September 2020 in de Nedderdüütsche Bibliothek, Peterstraat 36, in Hamborg.

Während unser Techniker Christoph noch gut mit der Postproduktion unseres Hörspiels „Hanna und der Hummel“ beschäftigt ist, haben Claudia von Holten und ich uns noch einige Gedanken um den Rest gemacht.  Wir werden „Hanna und der Hummel“ nun als Buch mit Hörspiel zum downloaden rausbringen. Da findet man dann viele Informationen über all die Leute, die da in der Geschichte vorkommen. – Den Hummel zum Beispiel. Präsentiert wird das fertige Produkt dann am 26. September 2020 in der Niederdeutschen Bibliothek, Peterstraße 36, in Hamburg.